Help

1. Waarom zijn de verzendkosten €6,95 en moet ik die ook betalen als ik iets "kleins" bestel?
De verzendkosten zijn €6,95 omdat we alles ‘met handtekening voor ontvangst’ en verzekerd versturen.
Bij afwezigheid kan het pakketje ook bij de buren aangeboden worden. Het genoemde tarief is altijd gelijk, ongeacht de grootte van het te versturen pakketje.

2. Als ik niet de mogelijkheid heb om online te betalen, kan ik dan toch iets bestellen?
Ja. Als u een bestelling wilt plaatsen, maar niet de mogelijkheid heeft om online te betalen, neem dan contact op met E: info@daite.nl. U ontvangt dan verdere instructies.

3. Kan ik alleen online kopen, of hebben jullie ook winkels?
Daite wordt alleen via onze webshop verkocht.

4. Is het veilig om via iDEAL of met mijn creditcard aan daiteshop.com te betalen?
Ja. De betaling aan mylookboutique gaat via MultiSafePay. MultiSafePay is een betalingssysteem dat vrijwel alle betalingsvormen veilig en gegarandeerd kan verwerken. MultiSafePay zorgt ervoor dat uw betaling op een tussenrekening wordt geboekt waardoor het zeer eenvoudig is om retourbedragen gegarandeerd terug te storten.

5 . Als ik een bestelling, of een gedeelte hiervan wil retourneren, kan dat?
Ja. Wij doen er alles aan om kwaliteitsartikelen te leveren. Het kan desondanks voorkomen dat een artikel niet aan uw verwachting voldoet. Retouren kunnen aangemeld worden via myaccount onder het menu Retouren, u ontvangt dan een e-mail met ons antwoordnummer waarmee u de retour geheel gratis kunt retourneren. Tevens wordt uw betaling terug gestort, dit wordt binnen 2-3 werkdagen na ontvangst van de retourgedaan.

6. ls ik een besteld artikel wil ruilen, kan dat?
Ja. Artikelen kunnen geruild worden voor een andere maat of een andere kleur. Stuur een mail naar info@daite.nl met onderwerp ‘RUILEN ARTIKEL+(ORDERNUMMER)’. Indien u een ander artikel wenst te ontvangen, volg dan de retourprocedure (zie vraag 5), en plaats een nieuwe bestelling.

7. Kan ik Daite telefonisch bereiken?
Helaas zijn wij niet telefonisch bereikbaar. Richt je vraag aan info@daite.nl. Wij zullen dan z.s.m. een antwoord per e-mail geven. Na kantooruren ontvangen vragen worden op de volgende werkdag behandeld. 

8. Verzendt Daite bestellingen naar bestemmingen buiten Nederland?
Ja, bestellingen vanuit heel Europa kunnen direct via de site worden besteld.